Enişte Sex Hikayeleri

Kiracımızın Oruspu Kızı Neriman

Merhabalar benim adım Taner. Çok uzun zamandır aynı apartmanda oturuyorum ve kendime ait bir çok yerde ev var. Bundan 3 yıl Evvel ev sahibinin oğlu ve gelini tayin dolayısıyla Adanaya gelmişlerdi. Bizim binada evsahibinin yukardaki […] Read More

Teyzemin Yeğeni Bana Hasta

Merhabalar, ben 22 yaşındayım. İsmim ise Burçin. 1.68 boyunda, tatlı ve insanları konuşarak kendime bağlayan bir kızım. Okulum Yepyeni bitmişti Daimi dairede oturmak canımı iyiden iyiye sıkmıştı. Yaz aylarının nihayet günlerini yaşıyorduk ve Yepyeni aldığımız […] Read More

Türbanlı Kadını Arkadaşımla Siktik

Sizlere başımdan geçmiş bir hikayemi anlatmak istiyorum. önceden de çok fazla bu tarz hikayelerimi paylaştım ve gördükleri ilgiden ötürü aşırı derecede hoşnut kaldım. Hikayelerimi okuyan ve beğenen herkese çok aşırı teşekkür ediyorum. sadece beğenilmekle de […] Read More

sex hikayeleri
Her Erkeğin Rüyası

Merhabalar… Hikâyeme başlamadan önce bir şeyi belirtmek istiyorum. Bu yazılanlar ve paylaşılan her şey bir adamın ***** dünyasıdır. Sıradan bir insanım aslen. Sizler gibi siz değerli ziyaretçilerimizin içerisinde olan, kiminiz hekim olduğumu düşünebilirsiniz kiminiz ise […] Read More

Kardeşimle Doyasıya Seviştik

Merhaba seks hikayesi okuyucuları.Derhal sana kendimi tanıtarak sonrasında sex hikayemi anlatmak istedim.. adım yelda ve 33 yaşındayım.. konya’da yaşayan uzun boylu fotomodel ölçülerinde bi kadınım. hayatımdan yaz aylarında geçen ve yalnızca yaz aşkı olarak kalan […] Read More

Abim Beni Devamlı Sikiyor

Benim adım Sinem, 20 yaşındayım. Kara, her bayın becermek isteyeceği bir bayanım. Üvey abimle çok uzun zamandır cinsel ilişkiye giriyoruz. Arda 26 yaşlarında, çekici ve adaleli, her bayanın vermek istediği bi adam. bu olay 2 […] Read More

Baldızım Önümde Domaldı

Merhaba adult hikayeler okurları, öncelikle, anlatacağım olay geçen Sene yaz tatilinde yaşanmış asıl bi yaşam öyküsüdür. karım baldızım ve bacanağım ile senelik izinlerimizi eşit düşürüp beraber tatile çıkmaya karar verdik. amacımız hep beraber müddet geçirmek […] Read More

Sevgilimi Götten Siktim

Merhaba ben Can, başımdan geçen harbi bir olayı anlatıp anlatmama ile alakadar tereddütte kaldım lakin nihayetinde anlatmaya karar verdim. üvey annem biraz genç yaşta evlenmiş. üvey annemle babam ben 2 yaşındayken boşanmışlar. O günden beri […] Read More

Karımı Siktiler

31 yaşında olmamıza rağmen pek fazla kimseyle muhabbetimiz yok. Bu süreç içerisinde çok farklı anlar yaşıyoruz. Bu durumdan da ben rahatsız oluyorum açıkçası, ama bugün benim doğum günüm olduğu için hem sarhoş oldum hem de […] Read More

Arkadaşlarım Penisimi Elliyor

Gay arkadaşlarım çok fazla. Yani yaşadığım ortamdan değil de okuduğum lise Endüstri lisesi olmasından kaynaklı olabilir. Sürekli herkes birbirinin bir tarafını elliyor ve dokunuyordu. Bende istemsizce en başlarda bundan çok rahatsız oluyordum. 10 senelik bir […] Read More

sex hikayeleri seks hikayesi seks hikayeleri erotik hikayeler erotik hikaye 31 seks hikayeleri artvin escort porno hikayeleri sikiş hikayeleri türkçe sex uzun sex hikayeleri mersin escort mardin escort manisa escort kayseri escort kars escort rize escort konya escort aydın escort antalya escort ankara escort escort ankara kızılay escort ankara escort bayan izmir escort antalya escort izmit escort izmit escort sakarya escort